
| School of Business Üzleti Szakközépiskola Dunakeszi IT HELPDESK ÜGYFÉLKAPCSOLATI SZAKÜGYINTÉZŐ | | | | | | Képzés adatai: | képzés helye: | Pest megye - Dunakeszi | Képzés kezdete: | 2013. június | Képzés időtartama: | 2 év | Jelentkezési határidő: | 2008.08.20. 22:59 | Képzés szintje: | középfokú | Tagozat és a képzés árai (Ft): | nappali |
| | | A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra! | A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti. | | | A képzés általános követelményei: |
ISKOLÁNKRÓL:
Szakközépiskolánk 1998 óta működik. Fenntartónk a School of Business Vezetőképző és Tanácsadó Közhasznú Társaság, amely 11 hasonló profilú iskolát működtet az országban. Érettségi utáni iskolarendszerű szakképzést folytatunk, nappali tagozaton. A képzési idő – általában 2 év - végén a tanulók OKJ vizsgát tesznek. Diákjaink főként Pest megye északi régiójából (Vác, Dunakeszi és környéke) járnak az iskolába, de egyre több budapesti diák is jelentkezik (Angyalföld, Újpest középiskoláiban érettségizettek közül). A felsőfokú szakképzettség értéke egyre nő a munkaerőpiacon, s úgy tűnik, ezt egyre többen felismerik. 2008-tól indítandó új szakokkal bővítjük az iskola képzési kínálatát, az itt végzők elhelyezkedési lehetőségeit. Tervezzük esti munkarendű tagozat indítását is. Terveink megvalósulása, a sokoldalú képzési lehetőségek kihasználása nagy mértékben függ a jelentkezők létszámától. Az új OKJ szerinti képzés modulrendszerű, egy szakképesítésen belül ún. elágazások jelentik a konkrét (rokon-)szakmákat. Középfokú, emelt szintű képzéseinkben részt vevő diákok az INFORMATIKA és az Ügyvitel (ez utóbbi idegen nyelvi) területén jártas szakemberekként dolgozhatnak majd.
Önálló épülettel nem rendelkezünk, a tanítás a dunakeszi Radnóti Miklós Gimnázium épületében folyik. A képzés korszerű technikai hátterét azonban a szakközépiskola a saját forrásaiból teremti meg, a támogató cégektől, illetve gazdálkodó szervezetektől kapott szakképzési hozzájárulásból. Az iskolában részben főállású pedagógusok, részben óraadó tanárok foglalkoznak a diákokkal.
TERVEZETT KÉPZÉSEK 2008-2009-BEN
Középfokú, emelt szintű OKJ képzések
Szakképesítés Elágazás Szakképesítés azonosító száma
INFORMATIKAI ALKALMAZÁSFEJLESZTŐ 54 481 02
Információrendszer-elemző és –tervező 54 481 02 0010 54 0
Infokommunikációs alkalmazásfejlesztő 54 481 02 0010 54 01
Internetes alkalmazásfejlesztő 54 481 02 0010 54 03
Szoftverfejlesztő 54 481 02 0010 54 04
INFORMATIKAI RENDSZERGAZDA 54 481 03
Számítástechnikai szoftverüzemeltető 54 481 03 0100 52 01
(részképzés)
Informatikai hálózattelepítő és üzemeltető 54 481 03 0010 54 01
Számítógéprendszer-karbantartó 54 481 03 0010 54 05
Webmester 54 481 03 0010 54 07
INFORMATIKUS 54 481 04
Gazdasági informatikus 54 481 04 0010 54 01
Távközlési informatikus 54 481 04 0010 54 05
Telekommunikációs informatikus 54 481 04 0010 54 06
IDEGEN NYELVI ÜGYFÉLKAPCSOLATI SZAKÜGYINTÉZŐ 54 347 01
IT helpdesk ügyfél-kapcsolati szakügyintéző 54 347 01 0010 54 02
Távközlési ügyfélkapcsolati szakügyintéző 54 347 01 0010 54 03
Üzleti kommunikációs szakügyintéző 54 347 01 0010 54 04
A tanulmányi idő 2 év, kivétel a RENDSZERGAZDA képzésen belül a fél év alatt megszerezhető Számítástechnikai szoftverüzemeltető ún. részképzés.
TANDÍJMENTESSÉGRŐL:
A Közoktatási Törvény szerint: "Nappali rendszerű iskolai oktatásban a tanuló abban az évben kezdhet utoljára tanévet, amelyben betölti középiskola esetén a 22. életévét. ...egy évvel meghosszabbítható abban az esetben, ha a tanuló az általános iskola első évfolyamán a tanulmányait a 7. életévében kezdte meg..."
Az iskolarendszerű nappali képzések tandíjmentesek mindazoknak,
-akiknek nincs szakmája. Figyelmen kívül kell hagyni azt az államilag elismert szakképesítést, amelyet iskolarendszeren kívüli oktatásban szerzett a hallgató.
- a második szakma megszerzése, ha az a meglévő szakmára épül.
Az iskola tanulói jogosultak minden nappali képzésben résztvevő diáknak járó állami juttatásra: diákigazolványra és 22 éves korig családi pótlékra, illetve árvaellátásra.
A JELENTKEZÉS
Feltétele: érettségi bizonyítvány
Módja: jelentkezési lapon, az alábbi mellékletekkel:
Önéletrajz
érettségi bizonyítvány hitelesített másolata
a jelentkezési díj (3000 Ft) befizetését igazoló csekk feladóvevénye, vagy annak fénymásolata
Jelentkezési lap letölthető: www.dunakeszi.sob.hu , www.sob.hu (innen on-line is beküldhető)
Vagy személyesen beszerezhető az iskolában a jelentkezési díj befizetésére szolgáló csekkel együtt. De elérhetőségeink bármelyikén igényelhető, postázzuk az érdeklődőknek.
Határidő és további információk a jelentkezésről, beiratkozásról:
Honlapunkon: www.dunakeszi.sob.hu
e-mailben: dunakeszi@sob.hu
ill. Bánhegyesiné Topor Gizella tagintézmény-vezetőnél (30/91-59-038), vagy Szabóné Kiss Katalin iskolatitkárnál (30/600-4059)
Felvételi vizsga nincs, a felvétel érettségi bizonyítványhoz kötött. Túljelentkezés esetén a jelentkezők középiskolai tanulmányi eredménye, illetve érettségi vizsga eredménye alapján rangsorolunk. A tandíjmentesség a 22 éves kor alattiakra vonatkozik, és azokra, akik még nem rendelkeznek szakképesítéssel, vagy legfeljebb egy szakmával rendelkeznek.
A tandíj 75.000 Ft/félév.
Jelentkezési határidő: 2008. június 30.
Pótjelentkezés: 2008. augusztus 20.
Beiratkozás: 2008. augusztus 27. hétfő de. 9-12-ig
GYERE TE IS, HA KORSZERŰ ÉS PIACKÉPES SZAKMÁT
AKARSZ TANULNI, ITT A HELYED!
| | A képzés érettségi követelményei: | sikeres érettségi vizsga | | A képzés általános leírása: | Idegen nyelvi ügyfélkapcsolati szakügyintéző 54 347 01 0000 00 00
Emberi erőforrás ügyfélkapcsolati szakügyintéző 54 347 01 0010 54 01
IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintéző 54 347 01 0010 54 02
Távközlési ügyfélkapcsolati szakügyintéző 54 347 01 0010 54 03
Üzleti kommunikációs szakügyintéző 54 347 01 0010 54 04
A szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:
Iratokat, dokumentumokat kezel
Ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ
Adatbeviteli feladatot végez
Kapcsolatot létesít az ügyféllel
Ügyintéz, szolgáltatást végez
Panaszt, reklamációt kezel
Call/Contact Center rendszert használ
Termékeket és szolgáltatásokat értékesít
Ügyfélkapcsolatokat aktivizál
Hideghívást kezdeményez
Az emberi erőforrás gazdálkodáshoz kapcsolódó szakfeladatokat lát el
A műszaki segítségnyújtás (IT, HelpDesk) szakfeladatokat lát el
A távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el
Az üzleti adminisztrációhoz kapcsolódó szakfeladatokat lát el
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1604-06 Az irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Kezeli a beérkező dokumentumokat a helyi szabályozás szerint
Dokumentálja az iratkezelési folyamatot
A kimenő dokumentumokat előkészíti a továbbításra
Az iratkezeléshez szükséges eszközöket kezel
Hatáskörének megfelelően leltároz
Közreműködik az iratanyagok selejtezésében
Ellenőrzi az általa használt eszközök, berendezések működőképességét
Működésképtelenség esetén jelenti a hibaelhárítási igényt
Kezeli a számítógépet és tartozékait
Irodatechnikai eszközöket kezel (pl. fénymásoló, diktafon, projektor, iratmegsemmisítő)
Kellékanyagokat biztosít
Tisztán tartja a munkaterületét, munkaeszközeit
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1605-06 Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Adatbeviteli feladatot végez
Nyomtatott szövegről, kéziratról, javított, felülírt, szkennelt dokumentumról másol, iratot szerkeszt
Hallott szöveget (pl. hangfelvételről, telefonhívás) gépírással rögzít
Dokumentumszerkesztési munkákat végez
Táblázatba, adatbázisba adatokat tölt fel, frissít, korrigál
Kimutatásokat, táblázatokat készít táblázatkezelő programmal
Adatbázisokból adatokat lekérdez, egyszerűbb szűréseket végez
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1606-06 Üzleti kommunikáció idegen nyelven
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Fogadja az ügyfelet személyesen, telefonon vagy on-line
Tájékoztatja az ügyfelet
Dokumentálja az ügyfélkontaktust
Ügyintéz, szolgáltatást végez
Felméri az ügyfél igényét
Tájékoztat az igénnyel kapcsolatos lehetőségekről
Ajánlja a kapcsolódó szolgáltatásokat
Elvégzi a kért szolgáltatást
Visszacsatolást kér az ügyféltől az ügyintézés elfogadásáról
Dokumentálja az elvégzett szolgáltatást
Az első szakmai idegen nyelven (angol) ügyintéz
Az első szakmai idegen nyelven (angol) adatbázisokat, technológiai rendszereket használ
A szakfeladatok ellátása érdekében az első szakmai idegen nyelven (angol) a telefonbeszélgetés során megbízhatóan, folyamatosan kommunikál
Az első szakmai idegen nyelven (angol) írásban ügyintézést végez
A második szakmai idegen nyelven (pl. német, olasz, spanyol, portugál, spanyol, olasz, holland, francia, orosz) ügyintéz
A szakfeladatok ellátása érdekében a második szakmai idegen nyelven a telefonbeszélgetés során megbízhatóan, folyamatosan kommunikál
A második szakmai idegen nyelven írásban ügyintézést végez
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1607-06 Az ügyfélszolgálati panasz, reklamáció kezelése
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Aktívan figyel, megértést, segítőkészséget tanúsít, megnyugtatja az ügyfelet
Azonosítja a probléma tárgyát
Kompetenciájának megfelelően dönt a problémakezelésről
Szükség esetén kompenzációt alkalmaz
Tájékoztat az ügyintézés további menetéről
Meggyőződik a megoldás elfogadásáról
Dokumentálja az ügyfélpanasz megoldását
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
2568-06 A Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
A jogosultságok alapján bejelentkezik a rendszerbe
Tájékozódik a rendszerben, hozzáférése alapján áttekinti a rendszerüzeneteket
Munkafelületeket előkészíti a munkavégzéshez
A beosztásának megfelelően rendszermodulokat használ
Rendszeradminisztrációt és statisztikát készít
Kilép a rendszerből (szünetkor, záráskor)
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
2569-06 A telemarketing, telesales tevékenység ellátása idegen nyelven
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Promóciót, azaz értékesítés-előkészítést végez
Értékesítési feladatának megfelelően ajánlatot tesz
Dokumentálja az értékesítés eredményét
Közreműködik marketingkutatások lebonyolításában
Közreműködik a cég kintlévőségeinek behajtásában
Proaktív, kapcsolatot erősítő ügyfélkontaktust létesít
Felkészül a beszélgetésre
Segédeszközöket használ
Hívásokat kezdeményez, bonyolít
Információkat, adatokat rögzít
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1592-06 Az emberi erőforrás gazdálkodáshoz szakfeladatok ellátása
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
A HR-rel, személyüggyel, munkaüggyel kapcsolatos nyilvántartást vezet
A toborzáshoz kapcsolódó feladatokat lát el
A kiválasztáshoz, szakmai alkalmassági vizsgálathoz kapcsolódó feladatokat végez
A munkaviszony létesítéséhez kapcsolódó feladatokat végez
A munkaidő nyilvántartásához kapcsolódó feladatokat végez
A teljesítményértékeléshez kapcsolódó feladatokat végez
A képzéshez kapcsolódó feladatokat végez
A kilépéshez kapcsolódó feladatokat végez
A bérezéshez, kompenzációhoz kapcsolódó feladatokat lát el
A munkaviszonyhoz kapcsolódó feladatokat lát el
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1593-06 Műszaki segítségnyújtás, IT HelpDesk szakfeladatok ellátása
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Beazonosítja a hibát
Saját hatáskörében megoldja a hibát
Egyéb segítséget von be a hiba megoldásába
Ellenőrzi a megoldást
Lezárja az ügyet
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1594-06 A távközlési szakfeladatok ellátása
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Szolgáltatói szerződést érintő módosításokat kezel
Szolgáltatást (SIM kártya/vonal/kábel/internet) aktivál/felfüggeszt/megszüntet
Előfizetői/számlafizetői jogviszonyt érintő módosításokat kezel
Alap- és kiegészítő szolgáltatást érintő módosításokat kezel
Számlával kapcsolatos feladatokat lát el
Tudakozószolgáltatást végez
Műszaki szolgáltatást folytat, információt ad
A szakmai követelménymodul azonosítója és megnevezése:
1595-06 Az üzleti adminisztrációs szakfeladatok ellátása
A szakmai követelménymodul tartalma:
Feladatprofil:
Beszerzést bonyolít
Rendezvényeket szervez
Hivatalos utakat (pl. üzleti tárgyalás, tanulmányút, konferencia részvétel) szervez
Hivatalos küldeményeket továbbít, postáz
| | A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek: | | | | | |
|
|